Aseroth
WYMIATACZ
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 20/500 Skąd: KALI MURZYN!!
|
Wysłany: Czw 15:15, 13 Lip 2006 Temat postu: FALLOUT |
|
|
"Wojna nigdy się nie zmienia"
W przyszłości wybuchła wojna o zasoby uran i ropę. Chiny najechały Alaskę a, USA dokonało ekspansji kanady. Unia Europejska rozpadła się na zakwaśniane małe państewka walczące o jak największe wpływy. Potem iskra nuklearne stworzona przez człowieka szybko uciekła z pod kontroli. Niemal cała ludzkość została unicestwiona a ich duchy stopiły się z falą promieniowania. Ci, którzy przeżyli musieli ponownie budować postapokalipyczną cywilizację,garstka znalazła bezpieczne miejsce w podziemnych schronach zwanych kryptami. W 1 pierwszej części gry w twojej krypcie (numer 13) popsuł się procesor do maszyny uzdatniającej wodę, po losowaniu padło na ciebie (czyt. twojego bohatera), zapas wody starczy na 150 dni. Po 100 latach z krypty wychodzi 1 człowiek, który później będzie nazywany przybyszem z krypty (czyli ty). Ale świat nie jest już taki jak dawniej, promieniowanie zmieniło ludzi i zwierzęta. Ci, którzy byli wystawieni na wielki żar i promieniowanie stali się ghluami. Żyli znacznie dłużej niż "zwykli" ludzie i mieli znacznie większą odporność na promenowanie, ale, ich skóra na całym ciele była straszliwe poparzona a sami byli mniej sprawni i "gładcy". Szukają hydroprocesora Przybysz z krypty natrafia na mistrza, który przemieniał ludzi w potwory. Za pomocą wirusa FEV mutował ludzi w wielkie masywne maszyny do zabijania kosztem ich intelektu, wyglądu i stawały się bezpłodne. Na szczęście dla całej ludzkości mistrz został pokonany,jego armia została zniszczona a resztka uciekła a wirus FEV został pogrzebany w gruzach bazy militarnej mistrza. Gdy powrócił do swojej rodzinnej krypty został wygnanny z powodu "zagrożenia dla innych mieszkańców krypty". Po przemierzeniu pustkowi postanowił się osiedlić za wielkim kannionem, założył wioskę Arroyo i tam spędził resztę swych dni. Po ok 60 latach w Arroyo nastała klęsta głodowa potomek przybysza z krypty musi wyruszyć po bez cenny artefakt zwany G.E.C.K. (Generator Ekosystemu Cudownej Krainy/Garden of Enden Creation Kit) do krypty 13. Świat już otrząsnoł się po apokaliptyczenej zagładzie, powstały nowe metropolie (prawie zawsze po G.E.C.K.u) i starych zgliszczch miast. Ale świat stał się bezwzględny, po pustkowiach wędrują dandyci, w wielu miastach są łowcy niewolników są też znacznie gorsze potwory. Bohater znajdując wreszcie krypę i G.E.C.K.a wraca do wioski ale niestety grupa wojskowa "Enklawa" porwała twoich współbraci do ich głównej siedziby na byłej platfomie wiertniczej na pacyfiku. Dopływając tam ponad 200 letnimk tankowcem bohater dowiaduje się o planach enklawy polegającym na wypuszeniu zmienionego virusa FEV który zamiast mutować zabijał. Wyzwalając swoich ludzi i porwanych mieszkańców krypty 13 bohater uszkadza reaktor zasialący bazę enklawy i odpływa tankowcem na kontynet wiedząc że nikt już nie podejmnie się rego co próbowała zrobić enklawa.
Źródło: www.forumasertoh.fora.pl
Autor: Aseroth (czyli ja)
Post został pochwalony 0 razy
|
|